۱۷ مهر ۱۳۹۲، ۱۳:۵۸

رئیس هیئت داوران مسابقات چاپ:

کیفیت آثار مسابقات تخصصی صنعت چاپ خوب بود

کیفیت آثار مسابقات تخصصی صنعت چاپ خوب بود

 رئیس هیئت داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ، از رشد چشمگیر کیفیت آثار رسیده به دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ نسبت به دوره‌های گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا رضایی رئیس هیئت داوران دوازدهمین دوره مسابقات تخصصی صنعت چاپ، کیفیت آثار رسیده به این دوره از مسابقات را مثبت ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه امسال با وجود مشکلات بسیاری که در نتیجه تحریم و گرانی کاغذ و مواد اولیه پیش آمد، واحدهای چاپی آثار بسیار خوبی را به جشنواره عرضه کردند.

وی افزود: کیفیت آثار رسیده به اندازه‌ای خوب بود که ما یکی از سخت‌ترین داوری‌های این رویداد را گذراندیم و امکان انتخاب آثار برتر وجود نداشت. کیفیت آثار نزدیک به هم بود و ما در بخش‌هایی چون گراوور امکان انتخاب 10 اثر برتر را نیز داشتیم که به دلیل محدودیت‌های جشنواره به انتخاب سه برگزیده اصلی اکتفا کردیم.

رضایی همچنین از میان گروه‌های مختلف از کیفیت گروه گراوور و افست یاد کرد و گفت: کیفیت خوب آثار نشان می‌دهد شیطنت‌های دشمنان و همچنین تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند مانعی بر سر راه فعالیت صنعت چاپ باشد. امیدوارم مشکلات صنعت چاپ در آینده رفع شود، زیرا ایران توانمندی حضور و رقابت در منطقه و همچنین جهان را دارد و می‌تواند در حوزه صادرات موفق ظاهر شود.

کد خبر 2152147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha